Tuesday, June 30, 2009

Håndsyet mirakel & logik

Kl. 05.05 skal jeg ALDRIG i fremtiden ha´ et job, der jager mig opPå vej mod toget 05.47 lysner det - jeg ELSKER København for skønheden...
... og for det skæve. MÅ stoppe op midt på trappen på Nørreport med cykel og råvarer i favnen, for hvad er nu det for et uautoriseret fremragende påbud?
14.57 efter en hedetur i kokketøjet må jeg stoppe op i en nærved-og-næsten-konfrontation med et par rockerlignende idioter på en badebro. Kun fordi min kampuniform er faktor 30 og bikini, får jeg tøjlet søstersolidariteten og lukket kæften i rette tid til trods for, at det SIMPELTHEN IKKE ER I ORDEN højlydt at kommentere to piger i bikini som hvaler, uanset at de ikke ligefrem er size zero.
Således kujonagtig cykler jeg fra tatooland mod byen. Kommer ikke længere end til skomekka - Trois Pommes.
17.05 ender jeg vel hjemme - med håndsyede kalveskindsstøvler og funky sandaler til den nette værdi af 6895 kroner. Dankortnotaen siger 1800 kroner, og dermed har denne tordenhede dag ikke bare indbragt 7 timers arbejdsløn men tillige 5095 kroner i sparet skoudgift, sådan dér!
Er der nogen, der ikke kan se logikken?

2 comments:

Sifka said...

Jeg ser den, Jeg ser den. Godt gået:)

Dot said...

Tak ;-)

Followers