Thursday, November 4, 2010

FortorvsMove


På vej fra ghettoen hen til Irma forventer jeg mig normalt ikke noget særligt. Det er så ikke helt normalt idag, hvor jeg forgæves forsøgte at passere en lav, tæt fyr, der blev ved at passe tempoet ind efter mig. Jeg kastede et blik på ham, som han hapsede og kastede sig ud i et for formiddagen og mig ret imponerende move:

"Bor du også her"

- ja

"Giver du ikke et kram?"

- Øh hvad siger du?

"Vil du slet ikke give et kram, eller bare sådan hilse rigtigt?"

- Jo det kan du tro ( jeg stak ham hånden og præsenterede mig)

"Hej Dorte, du er dejlig. Jeg hedder Omar" (han beholdt hånden og kyssede den ihærdigt)

- Hej Omar

"Hvorfor giver du mig ikke et kram?"

- Fordi jeg ikke lige krammer fremmede mænd

"Jamen jeg elsker dig Dorte, hvis du giver mig et kram, så går jeg"

- Nej Omar

"Nå, men så farvel dejlige Dorte"

3 comments:

Poul Exner said...

Jeg får også lyst til en krammer, når jeg ser dig, Dorte ;-)

Dot said...
This comment has been removed by the author.
Dot said...

Og i modsætning til Omar, så ku´ du være heldig at få et Poul ;-)

Followers