Wednesday, April 29, 2009

Er de Sjældne?

I hvert fald har de et navn, man skvatter over, for man fatter ligsom ikke, at det var bandnavnet, der kom dér, og man må tilbage og læse hele sætningen igen. Og det er hende igen. Lone Hørslev. Hendes Jeg ved ikke om den slags tanker er normale-digtsamling ligger stadig øverst i min bunke af igangværende læsninger. Jeg slugte den, gøs og frydede mig over hendes spot-on ordlege, som jeg før har kastet med her på siden, når jeg begejstret er vendt hjem fra en aften med Mads Mouritz.
Min MAC nægter at spille for andre end sig selv i aften, så jeg må vente med at få mine nysgerrige øregange pirret, men det skal jo ikke afholde mig fra at dele ud af af mulige lækkerier:
Mine damer og herrer - Er de Sjældne? Bedøm selv og lad mig det gerne vide.

No comments:

Followers