Saturday, December 19, 2009

Overspring



Bacheloropgaven skal egentlig fylde det hele, men jeg faldt over det her Missoni-stof, og måtte bare sikre mig det og huhej hjem og lave det til en noget zigzagget halssag. Og så var der også lige en detalje på en hemmelighed, der skulle trækkes gennem løbegangen, og nu jeg var igang, fik jeg omformet afklippet fra et skotskternet skørt til en make-uptaske med en rest pink lynlås og håndsyning, jo jo. SnedkerSøren laver nyt bord og slagbænk, når han holder fest. Jeg laver så en ny taske, når jeg skal med flyet... Og indtil da endnu en varm ting at pakke mig ind i, faldt nemlig også over et par meter økologisk uld fra MakeZenz, som er blevet til en genopfindelse af det hjemmestrikkede skorstensrør, som 80´erne varmede mine ører i.

5 comments:

Lene said...

Du er en meget dygtig kreaperson! Fine og brugbare sager du får lavet. Overspring skal der til.

Dot said...

Ja det skal der. Det kom nu lidt bag på mig, da jeg pludselig fandt mig bag symaskinen i stedet for foran skærmen. Det første er nu altså bare sjovere. Tænkte nok, at kreadamen ville være stolt af novicen :-)

Lene said...

Totalt stolt!!!!!

Marina said...

Det der er da meget bedre end den akademiske rengøring, du ved den hvor man skal skrive opgave men lige pludseligt opdager at man er nød til at støve de stuklister af der sidder 2,5 meter oppe og som man ellers aldrig lægger mærke til. Og man er nød til at gøre det lige nu og det SKAl være med støvsugeren og derfor må man hente et ekstra bord der kan stå oven på det andet så man kan nå... Jeg synes dit overspring har stil med alligvel god fornøjelse med opgaven når du når så langt. Og god jul naturligvis selvom du ikke er til plig-plig julepynt og alt det der.

Dot said...

Tak Marina - du mindede mig lige om, hvordan jeg faktisk plejer at overspringe med støvsuger og spand, ved lige præcis hvad du mener.
God jul til dig og alle dine dejlige julehjerter.

Followers