Monday, January 23, 2012

PostTraumaticCelebrationSyndrome

I virkeligheden skulle man altid binde sin cykel ind i balloner, når det er gråt og grimt som søndagen i går. Har man glemt, hvordan man fejrer, er det også altid en god start. Og skulle man have problemer med at tiltrække sig opmærksomheden fra de hippe Nørrebrodrenge, virker ballonstrategien også - jeg høstede mange dejlige smil på vejen gennem Nørrebroparken, mens jeg styrede både cykel, snestorm, ballonsky, kamera og attitude.
Og frem kom jeg - til en traumatisk lækker kage. Eva har netop afleveret psykologisk speciale om PTSD og har en ret veludviklet humor og kagefetich også.
Og hvis nogen var i tvivl, trak hun sit historiske perspektiv tilbage til Napoleons soldater....og udnævnte mig til fanfareveninden med hovedansvar for at sætte ind med fejring, når der skal fejres, så derfor ballonerne og discokuglerne i ørerne til trods for, at de sjældent er 1.valget søndag eftermiddage... Jeg tager min opgave alvorligt og har balloner og fejringer nok i ærmet til, at foråret bliver en fest. Hurra!

2 comments:

Katrine/häklenfelt said...

Lækker kage... og frisure i øvrigt :)

Dot said...

Ja Eva kom også netop fra frisøren! Min fritz er jeg-bor-i-speciale-hulen-træk-den-bare-en-måned-mere stilen ;-)

Followers