Tuesday, May 5, 2009

Dagens indsigter - so far

  • Det er ikke bare for at flashe min MacBook Air, at jeg ikke bevæger mig afsted med en pensumbog uden at have Air ved min side til at skrive eventuelle noter på: Der er en grund til det, idet jeg igen idag må konstatere, at jeg stadig ikke kan tyde mine håndskrevne noter, hvor meget jeg end ved, at der gemmer sig guldkorn i de uløselige koder
  • Jeg synes i den grad, at 30 holder, og derfor blev det jo også fejret med bobler og bedste venner. Idag blev jeg så alligevel slået paf, da jeg i en jobansøgning pludselig så det på skrift: Jeg er en 30årig......
  • Næsten som om, der var et skjult tema over dagen, hørte jeg senere P3s Henrik Milling ikke bare udfolde musikmysterierne, men også uddybe mit eget 30´er-mysterie med kommentaren: Det var DAD med et 20 år gammelt nummer "Sleeping my day away"..
    What? Det er da ikke 20 år siden, at jeg sad i den rødternede sofas dyb og skruede ned, så min mor ikke skulle komme og spørge med rynket pande, om det dér var noget, jeg så? når Listen spillede de der vilde langhårede fyre, der lå i top 1o. Men jo, det er det vel så
  • Positivt set er det vel så også grunden til, at min lidt yngre korrekturlæser idag kommenterede, at mit CV godt nok er broget og langt. Tjah... jo..
  • Sidste indsigt er så en glæde over, at der findes mennesker i mit hood, som sparker til mig, når det skal til. Sparket ramte plet i manglende indsigter, som er nødvendige for at få skrevet en jobansøgning og tro, det nytter

2 comments:

Madame said...

Haha, du skriver herligt - ja det er indsigter, der vil noget. Jeg kan huske, at da fyldte 40, troede jeg, at jeg gik på gravens rand ...
Men dine 30 år er en skøn alder, siger én, der er en del ældre :o)

Dot said...

Ja, jeg synes også det i den grad holder, det er skønt at være ved at være jævnaldrende med sig selv....
Og det lyder jo til, at du har en ret fin udsigt fra gravens rand ;-)

Followers