Thursday, January 6, 2011

Smukkere end smuk

Det er som det altid er. Jeg bliver syg, når jeg skal læse til eksamen. Og når jeg skal læse til eksamen og ligger i sengen, så bliver det til en god del overspring. Hurra for det, for dermed lykkedes det mig at spore de skønneste strikflydere, som jeg havde set et billede af i et eller andet magasin i en eller anden bar, hvor jeg kom til at snige mig til et dårligt billede...

Men nu er de lokaliseret, og jeg ved nu allerede en del mere om, hvad jeg drømmer om.
Nu er problemet bare, at drømmen nu er udvidet til at inkludere diverse lyskunster, som dette Tel-Avivske designgalleri også på smukkeste vis rummer. Om ikke andet så tjek siden bare for dens utrolige skønhed Aquagallery
Imens drømmer jeg videre om både at strikke, lave lamper og allermest bare til at skulle indrette mit livssted et sted i verden, når psykologi, business og liv går op i en højere enhed.

No comments:

Followers