Sunday, February 13, 2011

SaligSøndag

var det måske nok ikke lige her på matriklen i morges. Som før skrevet, var det jo arbejdsdag. Alligevel er det en god én. Søndagen. Den holdt ud længe - eller den holdt længe på mig. Same same. Det er en god fornemmelse at være på arbejde og være ligeglad med, at det er søndag, sent og at Lykke for længst er gået igang.
Til gengæld behøver Sex and The City The Movie jo ikke at ha´ været igang ret længe, for at Mr. Big har fucked det hele op. Hvis det så bare endte her... Men nå, saligsøndag eller ej, så munder den ud i en mandag lige om lidt, og de får jo alligevel hinanden til sidst. Og i øvrigt er jeg jo kattedamen uden Nettoposer, og der er langt større problemer end Big og bryllupsflugt. Sagen er, at miss har brækket benet i en vild "se hvor højt jeg kan komme op"-leg mens jeg var væk. Eller hvad ved jeg? Det er det, der er problemet. Eller den ene del. Den anden del er, at jeg heller ikke aner, hvordan man får de der voksne arbejdstider til at du med dyrlægens åbningstider.
Grin bare - jeg gør det selv, mens stakkels miss halter rundt på tre ben, og Carrie er i Mexicoma i The Movie. Jeg synes uanset, at det er ret saligt med et søndagskram med damen i pels, og så må vi vel få fikset det ben one way or the other.

2 comments:

Madame said...

Sikke noget at miss er kommet til skade, Dot - jeg håber, det bare er en forstuvning, som ikke kræver gips. Jeg havde en kat, som i en måned gik rundt på tre ben - så var han fit for fight igen. Håber du fortæller, hvad dyrlægen siger ...

Dot said...

Dyrlægen sagde alt og ingenting i telefonen, så nu leger vi doktor herhjemme og tjekker endnu engang, at der ikke er sår og bylder - og så er det afsted til dyrlægen fredag, når arbejdstiden endelig tillader det. Men sådan en kat skal jo bare virke! Den er jo ret dårlig til dels at kommunikere, hvad der er galt og dels til at sidde stille med benet oppe, til det er godt igen ;-)

Followers