Tuesday, February 15, 2011

Hvornår var alder nu et issue?!



Du holder dig godt så..
- Sidste lørdag fik jeg min øl og det, der nok var tænkt som et kompliment, i den gale hals. "Holder mig godt??".
Idag var det så det, at jeg har oplevet Berlinmurens fald, der gjorde mig gammel i - hvad jeg så pludselig måtte se som en knægts - øjne.
Er en lille smule træt og forvirret og griber med kyshånd (uden levepletter) en venindes link til Bølle Bob efter en dejlig, lang dag på job. Her er jeg hende den søde, unge pige blandt mastodonter af konsulenter og ledere...
Netop som jeg nød endelig at være blevet nogenlunde jævnaldrende med mig selv, tør jeg nu dårligt spille Bølle Bob i frygt for at afsløre, at det var ét af de første bånd, jeg havde, og dermed allerede være både utrolig ung og utrolig gammel.

No comments:

Followers